Avatar billede Haase Runner Praktikant
24. marts 2018 - 20:56 Der er 2 kommentarer

Laptop ikke på dans market

Jeg har kigget på en god gaming laptop til at kunne bruge hjemme og skole. Har tænkt på statonær men jeg rykker meget rundt (hus til hus) så det kommer ikke til at virke. Jeg har fundet mange gode laptops bla. Gigabyte Aero og Auros serien men man kan kun kbe outdatet versioner med dårliger specs i danmark. Jeg kan selvfølgelig købe over Amazon men så kan jeg ikke få et dansk tastatur layot, så ville vide hvor jeg kan købe laptops med dansk tastatur layouts.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. marts 2018 - 21:22 #1
Prøv eventuelt dette link:

https://www.datamarked.dk/?gclid=EAIaIQobChMI1qHpnOSF2gIVksmyCh1AAQ15EAAYASAAEgLQMPD_BwE

Hvis ikke firmaet umiddelbart har det på lager kan de måske skaffe det :-)

Jeg kan godt se at et tastatur uden dansk/nordisk layout ikke rigtigt er brugbart.
Avatar billede Haase Runner Praktikant
24. marts 2018 - 22:40 #2
Hej ErikHg

Jeg er glad for svaret men ikke så brugeligt. Kender ikke godt til siden, jeg tror på den er til at stole på, men det lyder bare ikke så godt men brugte pc'er. Desuden inden under gaming laptop var det bedste ikke det som jeg ledte efter, ellers tak for hjælpen :)