25. marts 2018 - 15:27 Der er 8 kommentarer

Program til sletning af filer (skype)

Nogen der kender et godt freeware program til sletning af skype filer i Win 10
Avatar billede puren Ekspert
25. marts 2018 - 15:38 #1
Skype filer? Altså slette Skype?

Det er jo dybt smeltet sammen med Windows så ved ikke om det er muligt i Windows 10
25. marts 2018 - 15:53 #2
søger blot efter et værktøj til at slette skype filer i Windows 10 uden windows blokerer
Avatar billede eksmojo Forsker
25. marts 2018 - 17:27 #3
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. marts 2018 - 17:44 #4
Handler det om at slette filer (data), der er hentet ned på PC'en via Skype, eller er det afinstallering af selve Skype, vi snakker om?
25. marts 2018 - 19:01 #5
Det handler om at slette alle skype filer som har som har noget med den nye version .at gøre, jeg kan ikke installere den klassiske version 7.40 så længe der findes rester af den nye. Jeg har brugt stifinder til at søge skype filer - her kan jeg se der er en masse som er oprettet af Microsoft, jeg skal bruge et værktøj der ukritisk kan slette alle nye skype filer så jeg kan få den klassiske version tilbage.
Jeg har forsøgt med Revo Uninstaller - den kan ikke klare opgaven....
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. marts 2018 - 19:11 #6
Der vil givetvis også være en hel del referencer til den i registreringsdatabasen, og med obligatorisk opdatering af Win10 vil jeg tro at eneste chance er at falde tilbage til Win7, hvor ringe en løsning det end måtte være.
Avatar billede milter Ekspert
25. marts 2018 - 20:23 #7
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. marts 2018 - 20:35 #8
Problemet opstår når han installerer "den gamle" Skype - når den er så tæt integreret i Win10 vil jeg mene at WinUpdate rykker den op på nyeste release uden videre.