Avatar billede prox1 Forsker
25. marts 2018 - 17:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

vurdering af PC ønskes

Min PC er godt 10 år gammel. ALDI sælger igen en pc. ..
Så er den ALDI pc pengene værd?
https://snag.gy/0tijCz.jpg
Jeg bruger den til alle almindelige opgaver, men vil også gerne spille lidt online Battlefield . Jeg bruger den også med et musik-program, så lyden skal være fin, men der står intet om det .. og så skal den bruges i dual-boot med linux som programmerings værktøj

pfh tak!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. marts 2018 - 17:41 #1
Well, Core i3 og kun on-board grafik, så ville jeg nok lede lidt længere....
Avatar billede hjolsen Ekspert
25. marts 2018 - 20:25 #2
Men det er dog en i3 med 4 kerner .....og grafik kortet kan altid senere tilkøbes !
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. marts 2018 - 20:40 #3
Core i3 er kun dual core - med HyperThreading, fire tråde, men kun to kerner.

Core i3 er en budget-CPU og on-board grafik har altid, uanset om vi snakker Intel eller AMD. Det kan bruges til kontorprogrammer og helt basale spil, intet andet.

Du kan sikkert sagtens argumentere overfor dig selv at det er en tilstrækkelig løsning, men igen, hvorfor så spørge? ;-)
Avatar billede prox1 Forsker
25. marts 2018 - 20:49 #4
Det var netop for at undgå at ryge i kontor-pc fælden at jeg gik til jer eksperter :). Jeg har fået præcis den info jeg behøvede. Den blir' hos ALDI!
Tak for god rådgivning!
Avatar billede hjolsen Ekspert
25. marts 2018 - 21:56 #5