Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. marts 2018 - 20:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Pigerne fra Berlin" (Ku'damm 59) kommer igen ?

Ja.

Jeg så 1. afsnit af "Pigerne fra Berlin" - Også kaldet "Ku'damm 59"

Så det sidste søndag kl. 20.15 fra tyskland ZDF.

Nu troede jeg, naturligvis, at 2. afsnit kom samme tidspunkt og på samme kanal i dag.

Men NEJ !

Har kigget i TV programmet fra ugebladet. Og i avisen.

Kommer ikke i dag. Heller ikke fra en af de andre tyske kanaler.

Har kigger nogle dage frem.

Underligt !
*
Kan nogen her, mon finde ud af, om det så kommer næste Søndag.
Eller en anden ugedag ?
*
Jeg hørte ikke efter om det blev sagt på ZDF - Enten fra start eller fra slut.
*
God Søndag. * Venlig Hilsen * Jørn *
Avatar billede posten Ekspert
25. marts 2018 - 21:29 #1
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
26. marts 2018 - 09:39 #3
M*A*N*G*E _______________________________________________T*A*K