Avatar billede lurup Ekspert
28. marts 2018 - 13:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Software til at behandler mp4 filer

Jeg har 25 små film på 3 min  ( ca 50 mb pr stk) som jeg skal have samlet til en film (25 x 3 min = 75 min )
Der efter vil jeg gave have muligheder for at kunne klippe hveranden billede væk så den bliver ca 37,5 min .
Alt er i MP4 format.

Hvad kan jeg bruge til det som er nemt at bruge
Avatar billede Bjarne S. Nielsen Juniormester
28. marts 2018 - 13:14 #1
Movie Maker
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2018 - 13:21 #2
at markere hvert anden frame til sletning, er en umulig opgave
Avatar billede eurositi Ekspert
28. marts 2018 - 13:25 #3
Til at samle MP4-filer (De skal selvfølgelig ha' samme billedopløsning og samme antal billeder pr. sekund): https://www.mp4joiner.org/en/

Fjerne hvert andet billede? Altså sådan en slags fast-motion (á la gammeldags stumfilm), hvor billedfrekvensen reduceres til 12 eller 15 billeder pr. sekund i stedet for 25 eller 30?
Avatar billede mort1 Ekspert
28. marts 2018 - 14:42 #4
Moviemaker- Var tidligere en del af Windows, men er fjernet. Du kan dog hente Moviemaker på nettet, hvis du ikke allerede har det.
Programmet er let at arbejde med  - men jeg må give Sidewave ret, at fjerne hvert andet billede er en næsten umulig opgave.  Men prøv Moviemaker alligevel - ikke der mest avancerede, men som sagt, det er nemt at gå til, og  der er andre og nemmere måder at forkorte film på end at fjerne hvert andet billede
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 21:09 #5
Tak