Avatar billede rasmuso Seniormester
28. marts 2018 - 13:21 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Samsung Galaxy 7 & 8 IR kamera

En bekendt har en Galaxy 8 med micro USB-C bøsning i bunden,
samt et "varmesøgende" kamera, der "knappes" direkte på telefonen, via micro-USB-C  alt virker perfekt.
han har også en Galaxy 7 med en micro-USB bøsning  i bunden,
Kan man købe en mellemledning med en micro-USB-C bøsning i den ene ende, og et micro-USB han i den anden ende?

God påske
Rasmus O.
Avatar billede INK Ekspert
28. marts 2018 - 14:55 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. marts 2018 - 15:16 #2
#1
Skal det ikke väre den anden vej? Micro usb (han) -> usb-c (hun).
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. marts 2018 - 15:20 #3
Ved faktisk ikke om det eksisterer og ved heller ikke om micro USB kan modtage/sende samme data som USB-C
Avatar billede Slater Ekspert
28. marts 2018 - 15:38 #4
#3: Det kan de sagtens. Forskellen på de forskellige typer USB er kun i stikkets form, hastighed og strømforbrug. De er alle kompatible med hinanden i hvad de sender.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. marts 2018 - 15:58 #5
#4
Virker bare svärt at få fat i en adapter som beskrevet i #2. Googlede i 5 min og fandt kun "tvärtimod".
Avatar billede rasmuso Seniormester
31. marts 2018 - 10:57 #6
Hej med jer
ink, tak for svar, det er desværre "bare" den modsatte vej jeg ønsker.
michael_stim, korrekt.
Slater, tak for info.
Jeg har også googlet, inden jeg "plagede" jer! uden held
med tanke på Slaters svar kunne læsningen være at "lå to mellemkabler ihjel" og samle dem til et - men...

TAK for jeres tid og svar!