Avatar billede JFK Praktikant
07. april 2018 - 23:01 Der er 4 kommentarer

Netgear R8000P

Hej
Jeg har købt en ny Router model Netgear R8000P og jeg kan ikke tilslutte mine samsung multiroom højtaler. Jeg havde ingen problemer med at oprette forbindelse med min YOUSSE router så det er ikke højtalerne der er problemet.

Normalt åbner man samsung multiroom App'en, vælger "tilføj højtaler" trykker på WPS knappen på højtaleren og kort efter beder App'en om koden til routeren.

Jeg tror at Netgear routeren spære på en eller anden måde for Wifi forbindelse da højtaleren godt kan tilsluttes med LAN kabel

Hilsen jan
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2018 - 00:44 #1
du skal nok reset samsung multiroom højtaler og loge ppå det nye http://www.samsung.com/uk/support/tv-audio-video/how-to-reset-your-wireless-multiroom-system/
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2018 - 00:45 #2
den skal ha en ny ip af din router dhcp
Avatar billede JFK Praktikant
08. april 2018 - 03:39 #3
Jeg har forsøgt at reset højtaleren uden held

Hvor Dan giver jeg den en ny IP adresse  ?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2018 - 10:48 #4
ja den skal ha en ny ip adresse routeren på din router har den 2,4 ghz

eller 5 ghz hvad høre din højtaler
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester