Avatar billede Mareia Novice
09. april 2018 - 09:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Joomla - Application Instantiation Error

Håber nogen kan hjælpe mig.
Vores hjemmeside har været udsat for et hacker-angreb, men efter at have fjernet/repareret filer og opdateret Joomla manuelt melder den nu følgende fejl:
Call stack
#     Function     Location
1     ()     JROOT/libraries/src/Factory.php:137
2     Joomla\CMS\Factory::getApplication()     JROOT/libraries/src/Router/Route.php:50
3     Joomla\CMS\Router\Route::_()     JROOT/components/com_content/views/article/view.html.php:71
4     ContentViewArticle->display()     JROOT/libraries/legacy/controller/legacy.php:671
5     JControllerLegacy->display()     JROOT/components/com_content/controller.php:113
6     ContentController->display()     JROOT/libraries/legacy/controller/legacy.php:709
7     JControllerLegacy->execute()     JROOT/components/com_content/content.php:39
8     require_once()     JROOT/libraries/cms/component/helper.php:389
9     JComponentHelper::executeComponent()     JROOT/libraries/cms/component/helper.php:364
10     JComponentHelper::renderComponent()     JROOT/libraries/cms/application/site.php:191
11     JApplicationSite->dispatch()     JROOT/libraries/cms/application/site.php:230
12     JApplicationSite->doExecute()     JROOT/libraries/cms/application/cms.php:265
13     JApplicationCms->execute()     JROOT/index.php:55

Siger det nogen noget?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 10:54 #1
øh, ku det være at joomla/php er ude af sync.. hvis den ene version er blevet opdateret, hænger den anden sig selv.

ergo, læg den gamle version af joomla ind istedet
Avatar billede Mareia Novice
09. april 2018 - 11:06 #2
Hej Sidwave
Bare lige for at have forstået det rigtigt: Jeg skal altså installere den gamle version (3.4) manuelt via filezilla?
Avatar billede Mareia Novice
09. april 2018 - 11:41 #3
Jeg fulgte dit råd, men nu melder den
Fatal error: Call to undefined method JApplicationSite::isClient() in /customers/f/b/a/duusgaard.dk/httpd.www/plugins/system/stats/stats.php on line 82
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2018 - 12:19 #4
så har det helt sikkert noget med version+version at gøre
den php virker åbenbart kun med den joomla version som blev hacket
Avatar billede Mareia Novice
10. april 2018 - 09:02 #5
Du havde sgu ret i det med versionen! Bortset fra at der var problemer med den oprindelige libraries-folder. Jeg forsøgte med libraries-folderen fra version 3.7.5 og så virkede det! Tusind tak for hjælpen :-)