Avatar billede lurup Ekspert
23. april 2018 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indsæt et billed i wordpress

Jeg er ved at lave en hjemmesidde i wordpress
Hvordan lægger jeg et billede ind over min forside hvor der står under opbygning ??
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2018 - 03:32 #1
du kan indsætte 3 ting: tekst, medie (billede/lyd), eller link
så du skal indsætte medie, og vælge en billedfil. denne skal uploades i forvejen, og så vælger du den i biblioteket.
Avatar billede ConLex Praktikant
24. april 2018 - 04:00 #2
Ret sikker på du evt. kan hente et plugin til det.

Ellers mindes jeg også at der allerede er en funktion i wordpress, som gør netop det. Hvor den også kan customizes (Se fx https://parpraksis.dk lige pt - der er sådan noget custom under opbygning.)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. april 2018 - 07:43 #3
Det simpleste er at bruge dette plugin: https://wordpress.org/plugins/under-construction-page/
Avatar billede lurup Ekspert
24. april 2018 - 11:29 #4
A3

Tak har brugt din løsning
Der sker ikke det store og den skriver denne fejl

Under Construction Mode is enabled but you are whitelisted so you see the normal site.
Preview UnderConstructionPage
Configure UnderConstructionPage
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. april 2018 - 11:50 #5
Det er fordi du er logget ind, prøv at logge ud og se så siden igen ;-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. april 2018 - 11:51 #6
Det er det der menes med "but you are whitelisted" - betyder at du er logget ind med brugernavn og password - lol
Avatar billede lurup Ekspert
24. april 2018 - 12:07 #7
1000 tak...det virker 100 %

TAK