Avatar billede nita Novice
23. april 2018 - 20:14 Der er 8 kommentarer

canonprinterlbp6000b

kan ikke lægge ind mit printer-program til lbp6000b.
der mangler64 bits printerdriver på cd-en
Avatar billede puren Ekspert
23. april 2018 - 20:27 #1
hent den nye driver fra deres hjemme side
Avatar billede nita Novice
27. april 2018 - 22:37 #3
tak for hjælpen. har downloadet driveren. men når jeg starter disketten siger den stædig den mangler 64 driveren.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2018 - 10:14 #4
Hvilket styresystem er der installeret på computeren, Windows XP, Vista, 7, 8/8.1 eller 10 ?
Du skal vælge det rigtige styresystem, og i 64 bit versionen.
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. april 2018 - 10:29 #5
Hvis du har downloaded driver skal du ikke bruge installation CD.
Avatar billede nita Novice
28. april 2018 - 10:49 #6
Windows 7
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2018 - 11:01 #7
Det er rigtigt hvad der står i #5.
Du skal downloade driveren fra Canons hjemmeside til f.eks. mappen "Overførsler"
Klik herefter på den relevante driver, derefter begynder installationen.
Glem alt om installations CD´en.

Linket herunder viser et billede fra min egen computer hvor driverne er downloadet til, og klar til installation.

https://ibb.co/h01Pyc

Lav et gendannelsespunkt inden installationen, for så kan du altid gå tilbage hvis noget går galt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. april 2018 - 11:44 #8
Klik på linket herunder:

https://www.canon.dk/support/consumer_products/products/printers/laser/i-sensys_lbp6000b.aspx?type=drivers&language=&os=WINDOWS 7 (64-bit)

Tag dig ikke noget af at der står "Tilgængelige driver 0"

Klik på feltet "Dit operativsystem" vælg "Windows 7 64 bit)

Derefter kommer tre forskellige drivere i 64 bit versionen. Klik på "Download". Derved blive disse drivere downloadet til "Overførsler". Når driverne er downloadet, åbn "overførsler" én for´én. Derved bliver de installeret, og printeren skulle nu gerne fungere.