Avatar billede Lele Praktikant
27. april 2018 - 18:56 Der er 5 kommentarer

Nyt batteri vil ikke oplades

Har isat nyt originalt batteri i min MacBook Pro 13'' (mid 2012), men batteriet kan ikke oplades.
Nogen ideer til hvordan dette fixes.
Takker for al hjælp
Avatar billede INK Ekspert
27. april 2018 - 21:25 #1
Avatar billede Lele Praktikant
27. april 2018 - 23:24 #2
Har forsøgt dette
Avatar billede puren Ekspert
27. april 2018 - 23:43 #3
første tanke er om du har skadet dit bundkort da du kastet det nye batt i??
anden tanke er du 100% på at det nye batt virker?? ellers var jeg nok gået tilbage til stedet og snakket om det, og så må de jo bevise at det virker
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2018 - 06:14 #4
batterier der ikke kan oplade er defekte, ellers er din pc
Avatar billede Mikael Ekspert
28. april 2018 - 11:24 #5
Tænker !!! ;)

Det er vel ikke istedet din oplader/strømforsyning som er defekt ??

Prøv at sætte lader/strøforsyningen til UDEN batteriet.
(Hvis den kan starte op uden batteriet, så er strømforsyningen/laderen nok frikendt ??)