Avatar billede Mie Praktikant
30. april 2018 - 23:18 Der er 5 kommentarer

Hvorfor virker mit Logitech G933 ikke efter opdatering af Logitech

Efter en opdatering af Logitech virker mit headset ikke. Der kommer hverken lys eller lyd og det figurerer slet i opsætning. Der er ingen forbindelse overhovedet !!!! Meget frustrerende .
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. maj 2018 - 10:31 #1
Jeg ved ikke om det hjælper, men prøv dette link:

https://community.logitech.com/s/question/0D55A00007BT4QsSAL/g933-no-sound
Avatar billede Mie Praktikant
01. maj 2018 - 15:48 #2
Tak for hjælpen, men det virkede ikke 🙁
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. maj 2018 - 16:18 #3
Prøv evt. at gendanne computeren til et tidpunkt, inden opdatering blev installeret.
Lav først et gendannelsespunkt inden. Du kan altid fortryde gendannelsen.
Hvilket styresystem er der installeret på computeren. Windows Vista, Windows 7,
8/ 8,1 eller Windows 10 ?
Avatar billede Mie Praktikant
01. maj 2018 - 16:28 #4
Der er Windows 10
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. maj 2018 - 17:03 #5
Prøv som sagt at gendanne computeren til et tidligere gendannelsespunkt

https://www.youtube.com/watch?v=ZrEfzttnvR0