Avatar billede lurup Ekspert
07. maj 2018 - 11:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress Theme

Hej

Jeg har en wordpress hjemmesiden hvor jeg har problemer med en side jeg har formular på pga det theme jeg har valgt.
Kan jeg på en måde lave en side uden noget theme ellers et andet theme ??
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. maj 2018 - 12:07 #1
Ja, kig/google på child theme.
Avatar billede Ulrich S Juniormester
16. maj 2018 - 16:10 #2
Du kan ofte fjerne formular med eks. CSS, eller i theme settings inde under den type side det er du bruger :-)

Som du kan se her: https://www.gratis-tips.dk/bedste-tips-til-at-oege-sundhed-med-cykling/

Så har vi på denne side der er under opbygning fjernet alle formularer der var i forevejen. Dette blev gjort via theme settings.

Håber at det kunne hjælpe!