Avatar billede nea37 Praktikant
16. maj 2018 - 17:35 Der er 4 kommentarer

Sikring af mobilen,så den ikke ringer op selv i lommen ved et tryk.

Jeg havde for mange år siden et program til en af mine første android telefoner, som krævede at man skulle godkende kaldet, før der blev ringet op.Jeg kan ikke huske navnet, er der nogen som kender det eller et tilsvarende .
Med hilsen
Ebbe
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. maj 2018 - 18:39 #1
Kan du ikke bare vænne dig til at bruge låseskærm?

Du bør alligevel under ingen omstændigheder bare kunne fedte rundt i telefonen, uden at der skal indtastes en kode!
Avatar billede nopsen Ekspert
16. maj 2018 - 19:05 #2
på min galaxy s7 kan man under indstilling for skærm aktivere ." hold skærmen deaktiveret"
- undgå at skærmen aktiveres ved et uheld, mens enheden ligger på et mørkt sted som for eksempel i en lomme eller taske
Avatar billede nopsen Ekspert
17. juni 2018 - 19:11 #3
kunne du bruge det til noget? en tilbagemelding ville være rart.
Avatar billede nea37 Praktikant
18. juni 2018 - 18:58 #4
Tak for jeres svar, men det hjælper desværre ikke på min mobil Huawei.