Avatar billede mort1 Ekspert
27. maj 2018 - 18:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brug af cover ved trådløs opladning

Er der nogen der har erfaring med et cover som kan blive siddende på telefonen ved trådløs opladning
Avatar billede posten Ekspert
27. maj 2018 - 18:54 #1
hvilken telefon ??? jeg har en iphone 6 hvor mit cover sidder på 24 timer og ingen problemer med opladning
Avatar billede INK Ekspert
27. maj 2018 - 19:16 #2
Min iPhone X har cover og oplader trådløst uden problemer.
Avatar billede mort1 Ekspert
27. maj 2018 - 20:42 #3
Tak - men hvilken type cover taler vi om
Avatar billede INK Ekspert
27. maj 2018 - 20:45 #4
Original Apple cover.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2018 - 21:01 #5
opladningen er induktion (magnetisme), så cover burde nok ku sidde på, det er ikke antimagnetisk
Avatar billede stjans Guru
28. maj 2018 - 08:32 #6
"Sålænge dit cover ikke er ALT for tykt, kan alle trådløse ladere lade telefonen op" Det var svaret jeg fik i en af hardware-forretningerne i lufthavnen.

Jeg har to forskellige - til ca. 200 stykket - og de virker fint gennem Apple coveret på min 8´er.
Avatar billede mort1 Ekspert
28. maj 2018 - 14:58 #7
Tak for input - Til min Samsung Galaxy S6 har jeg et cover af skind, som er forstærket i bunden med "et eller andet hårdt", det er vel 3 mm tykt i bunden, hvilket tilsyneladende er for meget, og det giver jo ikke mening, at skulle tage telefonen ud af coveret for at oplade, så er det nemmere at fortsætte med kablet.
Til min Samsung Galaxy S8 har jeg intet cover, men vil gerne have et, hvor der, lige som i S6 coveret er plads til mit Dankort/Kreditkort, men der findes tilsyneladende ikke et, som også er egnet til trådløs opladning - Ideet / forslag?