Avatar billede Tim Larsen Novice
03. juni 2018 - 05:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kan ikke printe fra Wireless HP Printer Advantage deskjet 3777

Hejsa
Nu ved jeg ikke om dette er det rette forum jeg hendvender mig til , men prøver.

Dette kan måske synes som et luksus problem meeeeen.
Jeg har lige erhvervet mig en HP Advantage Deskjet 3777 printer og alt syntes vældig fint men problemet er så at jeg kan ikke skrive ud fra nogen Microsoft office 2010 programmer , trådløst  , jeg er nød til at konvertere til PDF, tillige er der heller ingen problemer med at udskrive fra tablet og smartphone (Android)

Der er som sagt ingen problemer med at udskrive fra min Notebook , hvis det er ADOBE eller HP's egne sider , så som test udskrifter og lignende eller andre sider der kan udskrives fra, når man forsøger at fejlfinde, jeg syntes at jeg har prøvet alt , selv at afinst.office og gen installere men uden held , nu håber jeg at der er en der kan give god forklaring på mit problem .

Med venlig hilsen
Tim Larsen
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juni 2018 - 08:09 #1
Hej Tim.
Hvis du går i filer og vælger udskrivning, fremkommer din printer så ikke under udskriv knappen?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. juni 2018 - 08:45 #2
Prøv at gå i søg og skriv UAC.
Du kommer så ind i indstillinger for brugerkontrol. Træk skyderen helt ned og accepter. Genstart pc og prøv så om du kan skrive ud fra Office programmer uden at konvertere.
Avatar billede Tim Larsen Novice
03. juni 2018 - 14:13 #3
Hej 220661

Tak for svar

UAC er forsøgt og jo hvis jeg eksempelvis laver et Word.doc og går i filer - print , jo så er printeren der og står som "ready" med en grøn Led , klikker print og der sker intet og kigger jeg i task bar så er der en printer afbilledet men med 0 documets pending.som så forsvinder efter ca.30 sek ,altså som om at printeren får print kommandoen men den spooler ikke documentet dertil.
Jeg har en ide om at det er en setting i office , da det umiddelbart kun er der jeg ikke kan printe fra, men har rodet så meget rundt at jeg sikkert har set mig blind
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2018 - 18:42 #4
Ja det er muligt. Man kan let stirre sig blind på en ting fordi man tror at problemet ligger et andet sted end der hvor der er.
Hvis du tilgår printer egenskaberne derinde ser de indstillinger så rigtige ud?
Avatar billede Tim Larsen Novice
05. juni 2018 - 00:55 #5
Hej  220661
Det vil jeg antage , da jeg umiddelbart kan udskrive alt andet.
Som skrevet , prøver jeg at uskrive et office dokument , kommer det lille billede af en printer frem i taskbar men med en melding om " 0 document pending " og der sker intet , gør jeg det samme eks. Med en PDF fil så kommer den også men med en melding " 1 document pending" og den udskriver så

Hilsen Tim
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2018 - 16:29 #6
Prøv at ændre din standardprinter til en anden printer, og sæt den tilbage som standard igen.
Vil den så printe?
Avatar billede Tim Larsen Novice
08. juni 2018 - 08:11 #7
Hej 220661

Jeg smed mit problem op på et HP forum,
Hvis du er interesseret så er her et link

https://h30434.www3.hp.com/t5/Inkjet-Printing/Can-t-print-documents-from-office-wireless-HP-DJ-3777/m-p/6718314#M731756

mvh Tim
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2018 - 10:43 #8
Tak.
Avatar billede Tim Larsen Novice
10. juni 2018 - 07:03 #9
Hej 220661

Så har jeg endeligt løst problemet her er mit svar på HP forummet

Re: Can't print documents from office wireless (HP DJ 3777)
.
Thank you for your effort in trying to solve my problem , but
It was as i have mentioned before, NOT a printer/HW issue , it was "simply" a  Windows issue.

I changed the settings in my temp folders to " full Control" for all the shown users

This guideline are for Windows 8/8.1

1.Go to Start and type:  "C:\Windows\" Copy and paste this without exclamation marks.
2.A pop up window will appear , locate "Temp" folder in pop up and right click and choose properties  then "--> securty --> edit , then tick in appropriate users tickbox "full control".

the second "Temp folder" are located :

1.Go to Start and type:" %USERPROFILE%\AppData\Local\" Copy and paste this without exclamation marks
2.A pop up window will appear , locate "Temp" folder in pop up and right click and choose properties  then "--> securty --> edit , then tick in appropriate users tickbox "full control".

Restart to make changes take effect.

TAA  DDDAAAAA

Best regards and have a nice day

Tim
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2018 - 07:18 #10
Super fint :-) Du markerer blot #9 som løsning.
Tak for din tilbagemelding.
Den kan andre bruge hvis problemstillingen er den samme.
God Weekend til dig :-)