Avatar billede montago Praktikant
07. juni 2018 - 10:32 Der er 4 kommentarer

Kun "praktikant" på overført bruger

Hej .. - bare lige en kommentar.

Jeg har lige overført min Eksperten konto fra det gamle site..

jeg havde 30.000 point og har deltaget i 100vis skrevet 2200 kommentarer og stillet 208 spørgsmål ..

Finder det lidt humoristisk at jeg kun har titlen praktikant :D

Jeg antager at det er fordi i har nulstillet min "score" og alt kun tæller efter min konto er genåbnet :)
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2018 - 10:37 #1
vi er allesammen nulstillet :D
Avatar billede montago Praktikant
07. juni 2018 - 11:03 #2
Jo, men hvorfor så ikke også nulstille antallet af spørgsmål / kommentarer jeg har hvis de alligevel ikke tæller i min "rating"
Avatar billede 450025 Ekspert
07. juni 2018 - 12:19 #3
Montago.
Praktikant er vel fint med alt du har gjort så da kommer du nok opp igjen, Tittel er vel ikke viktig, det som du gjør fremover er viktig, og husk vi kan feile alle men Posetive ting treger vi alle her, Velkommen tilbake vi skal ta godt vare på deg. Her er bare folk med godt humør.
Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juni 2018 - 16:34 #4
#2 Det er et juridisk spørgsmål. Mændene bag ved eksperten må ikke slette gamle tråde og indlæg. De ligger stadig der hvor du logger ind på din profil. Du kan se de spørgsmål du har oprettet og dem du har deltaget i. Guider som sådan er skrinlagt (ærgerligt). Man kan på pdf se de gamle guider der blev lavet. Men rigtig mange her er desværre slettet efter det nye layot kom her for snart 2 år siden tror jeg det var.
Men du behøver ikke være urolig. Du stiger hurtigt i graderne. Bare ved at skrive indlæg og oprette spørgsmål så kommer du højere op i graderne. En fuldstændig tosset løsning hvis du spørger mig. Der er en bruger herinde der er blevet ekspert, på blot at stille spørgsmål LOL :-D