Avatar billede Rosenborg Praktikant
10. juni 2018 - 21:12 Der er 3 kommentarer

Reklamer på en side

Hej Eksperter.

Jeg har en hjemmeside hvor jeg prøver at tjene en lille skilling ved siden af mit normale arbejder som laborant. Jeg bruger som mange andre adsense til dette. Det er dog ikke det store jeg får ind. Jeg er heldig hvis det sniger sig op på små 20 kr pr. dag.

Jeg har dog lagt mærke til nogle sider som har flotte reklamer, jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det nogle der dækker hele baggrunden.
Her er 2 eksempler:

https://madsvin.com/ og https://de-sjove-jokes.dk/

Er det noget man kan med adsense som jeg har overset eller brruger de et andet program. Jeg har skrevet ind til dem, men uden held.

Håber på et svar.
God aften.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
10. juni 2018 - 21:13 #1
Ok, an se at de der baggrundreklamer ikke altid dukker op, nogle gange når man opdatere siden.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
11. juni 2018 - 09:07 #2
Hej Rosenborg

Du kan frit vælge hvilket annonce format du ønsker, hvis den pågældende annoncør har uploadet/valgt dem.
Selve placeringen er noget du gør i dit Tema ...

Har du tænkt over muligheden med affiliate annoncer, som f.eks. https://www.partner-ads.com/dk/klikbanner.php?partnerid=23636&bannerid=13293
26. juni 2018 - 11:26 #3
Halløj!

Nu kan jeg se at du har linket til mit site, og det er altså ikke så hemmeligt, hvordan den slags sættes op :-)

Du skal have fat i et annoncesalgsbureau - der er særligt en stor spiller her i Danmark. Dog skal du også have en hvis volumen før det giver mening for både dem og dig.

Har du lyst kan du smide mig en mail på mads (at) madsvin (dot) com - så kan vi lige tale om det :-)