Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2018 - 16:45 Der er 3 kommentarer

Macbook air vil ikke åbne helt

Min macbook air åbner ikke hwlt. Jeg kan tænde og logge på med min kode og den går i gang med at indlæse men kommer ikke videre end første bjælke.
Hvad gør jeg?
Avatar billede puren Ekspert
11. juni 2018 - 18:15 #1
Sikkert mange måder at løse det på men reinstallation er en af dem
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2018 - 18:39 #2
Jeg kan okke reinstallere da det er en jeg har arvet. Så mister jeg vel også mine data.
Avatar billede puren Ekspert
11. juni 2018 - 19:11 #3
Tjaa så må du jo vente på et andet svar hvis der kommer et... I mellemtiden har du så en computer der ikke virker...