Avatar billede tobberjas Seniormester
11. juni 2018 - 16:46 Der er 4 kommentarer

problemer med mac book air high Sierra

hej. jeg har et meget irriterende problem med en partisjon på min mac book air. Den er oprettet i apfs altså det ned filsystem. Jeg oplever den har lavet et partisjon der hedder ledig plads hvilket ikke burde være muligt, Når jeg forsøger at fjerne den siger den at det ikke kunne lykkedes fordi de rer en intern fejl på en af diskene og jeg kan prøve igen senere, Men det hjælper ikke. Jeg har også prøvet og skrive 500 gb på mac os partisjonen men den siger det lykkedes men den udføre kun en handling så derfor tror jeg ikke det virker. Jeg håber der er nogle gode mennesker her inde som kan hjælpe mig med mit problem. På forhånd tak. Hilsen Tobberjas.
Avatar billede puren Ekspert
11. juni 2018 - 18:13 #1
Der er sikkert mange måder men reinstallation er en af dem

En anden er at boote den i recovery gøre det derfra
Avatar billede tobberjas Seniormester
11. juni 2018 - 18:23 #2
hej. Jeg har prøvet at reinstallere den for 2 dage siden, Men det hjælper ikke.
Avatar billede puren Ekspert
11. juni 2018 - 18:31 #3
Slettet du alt på disken (alle partitioner) inden du installeret osx igen
Avatar billede tobberjas Seniormester
11. juni 2018 - 18:45 #4
yep, Men så oprettet jeg den igen fordi jeg troede det var noget med selve partisjonen at gøre og nu er den så lige kommet i dag.