Avatar billede dogtown Seniormester
16. juni 2018 - 16:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger webbaseret kvalitetshåndbog

Jeg har svært med at finde en webbaseret kvalitetshåndbog/-et sted der brugere kan slå op og læse instrukser og vejledninger.

Findes der nogle kender til det? Det kan godt være shareware.
Da det ikke skal være det store opslagsværk.

Har lidt besvær med at finde noget på nettet. Måske fordi jeg søger på det forkerte..
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2018 - 16:27 #1
håndbog i HVAD ?
Avatar billede dogtown Seniormester
16. juni 2018 - 16:31 #2
En webbasseret håndbog hvor brugere kan logge på og læse instrukser og vejledninger. Og at brugeren har læst instruks bliver registreret.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2018 - 18:50 #3
man kan ikke registrere, om brugere har læst en instruks - kun at de har været på siden (evt i x antal minutter). Så det er bare at åbne de 10 faneblade, der er teksten og lade browser stå der i 5-10 minutter.

Men det er dig, der leverer instrukser/tekster, og du har nogle ansatte/elever, der skal have læst det materiale? Det kan en blog gøre, hvis du kombinerer den med et login til en side pr instruks med fx 10 spørgsmål med 1x2 svar-muligheder.
Det giver sig selv, at de 10 spørgsmål (af en serie på 40) vises i tilfældig rækkefølge, så brugere ikke kan bytte tipskupon.
Avatar billede dogtown Seniormester
18. juni 2019 - 21:54 #4
lukker sag