Avatar billede Jens P. Mester
05. juli 2018 - 14:16 Der er 4 kommentarer

kan ikke se kanal i favoritter

i favorit 1 har jeg samlet de kanaler jeg gerne vil se. men for nyligt lagde jeg TV2 ind på plads 2. i favoritter 1 viser den plads1 og derefter plads 3. kegkan ikke finde TV2 i favorit 1 selvom den er lagt ind. hvorfor?
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. juli 2018 - 14:32 #1
Hvilket tv er der tale om ? Mærke og model.
Der må vel være en brugsanvisning med til tv´et, selv om det i nogle tilfælde mere er en "brugsforvirring". Har du ikke en brugsanvisning findes denne med stor sandsynlighed på nettet som PDF-fil.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2018 - 14:38 #2
nogle kanallister har kanaler lagt flere steder, og du har typisk kun adgang til en af dem - dobbelttjek lige, at du har lagt den rigtige ind, og at der (ikke på favoritter, men den samlede kanalliste) vises billede.
Avatar billede Jens P. Mester
05. juli 2018 - 14:56 #3
brugsanvisningen skriver ikke om dette. kanalen findes ikke på de andre lister.
det et samsung tv.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2018 - 15:41 #4
der, hvor du har lagt tv2 ind fra - det må være den samlede liste - og der er den jo. Kan du få billede der? Evt er det udgået kanalnummer, så lav en kanalsøgning og prøv igen (nogle kanaler kan skifte plads og andre flytte)