Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
15. juli 2018 - 23:12 Der er 9 kommentarer

Pokemon GO. Jeg kan ikke opdater.

Hej.

Der er kommet en ny opdatering i pokemon GO.
Opdatering gør at man kan gå venner i spillet.
Problemet er at jeg ikke kan opdater til den nye version.
Jeg kan stadig godt spille spillet fuldt ud ligesom alle kan ber uden venne systemmet. Min iPhone er en 6s hvor på software systemmet er 11.4.1
Det mærkelige er at jeg kender en der har den samme iPhone og han har venne systemmet.

Håber i kan forklare hvorfår jeg ikke kan.

mvh Mads
Avatar billede keysersoze Guru
15. juli 2018 - 23:29 #1
Hvis du stadig kan spille tvivler jeg på at du mangler en opdatering - men der er en aldersgrænse på venne-featuren, vistnok 13, så måske er det problemet.
Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
16. juli 2018 - 08:47 #2
Jeg mener at jeg har prøvet før hvor nogle andre havde opdateringen men jeg ikke havde. Et stykke tid efter kunne jeg opdater. Kan det være fordi at spillet ikke gøre så alle kan opdater på en gang?
Avatar billede keysersoze Guru
16. juli 2018 - 09:24 #3
Der kan godt forekomme mindre forskelle i versioner af forskellige årsager men så prøv at sammenlign version af selve spillet. Jeg mener dog at der er mindst 1 tvunget opdatering efter venne-featuren.
Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
19. juli 2018 - 14:57 #4
Jeg køer på en børne konto er det der for?
Avatar billede keysersoze Guru
22. juli 2018 - 09:44 #5
Det var det jeg skrev i #1 - ja.
Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
23. juli 2018 - 19:55 #6
Er der en måde hvor jeg kan ændre min alder?
Avatar billede keysersoze Guru
24. juli 2018 - 00:45 #7
Hvilken kontotype benytter du - altså hvordan logger du ind?
Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
31. juli 2018 - 14:53 #8
Pokemon trainer Club
Avatar billede keysersoze Guru
31. juli 2018 - 17:45 #9
Så kan du mig bekendt ikke ændre alder - man kan forsøge sig med en support ticket til Niantic men de vil sikkert kræve en form for bevis.