Avatar billede Emilthingholm Praktikant
18. juli 2018 - 19:12 Der er 4 kommentarer

Harddisk, kan ikke se

Hej Computerworld, jeg har lige "monteret" min nye ssd harddisk. Problemet er, at jeg ikke kan se den indenunder "This PC/Denne pc", men jeg kan godt se den indenunder programmet Crystaldiskinfo. Nogen som ved hvad jeg skal gøre... evt. noget med biosen.

Det er en ADATA SSD ULTIMATE SU800 128GB
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2018 - 19:25 #1
du skal højreklikke på denne computer, vælg administrer.
så er der diskhåndtering, og der kan du importere disken og formattere den
Avatar billede Emilthingholm Praktikant
18. juli 2018 - 20:02 #2
Mange tak for hjælpen sidwawe, det virkede :D
Avatar billede poko1 Ekspert
18. juli 2018 - 20:05 #3
Skal den køre Windows 10 på en nyere Pc. Med EFI/UEFI skal den kun initialiseres ikke formateres!
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2018 - 09:45 #4
Husk at sætte sidwave's svar som løsning ;)