Avatar billede Michael V Praktikant
20. juli 2018 - 15:09 Der er 1 kommentar

Hjælp til Wordpress Divi theme

Hejsa

Emne: Divi theme til Wordpress åbner full width slider link i ny fane.

Jeg håber, at der er nogle som kan hjælpe mig. Det ser ud som om at den full width slider jeg bruger i toppen af forsiden https://gamer-stole.dk/ åbner interne links i en ny fane.

Selve knappen "Se dem her" har jeg fået til at holde op med at åbne i en ny fane ved at anvende dette script.

<script>
jQuery(function($){
$('.et_pb_fullwidth_slider_0.et_pb_slider.et_pb_slider .et_pb_slide .et_pb_slide_description a.et_pb_more_button.et_pb_button').attr('rel','dofollow').removeAttr("target");
});
</script>

Men titlen "Top 5 Gaming stole" kan jeg ikke få til at stoppe med at åbne i en ny fane. Jeg har prøvet at ændre i scriptet så det er med:

.et_pb_fullwidth_slider_0.et_pb_slider .et_pb_slide_description .et_pb_slide_title

Men dette virker ikke.

Desuden har det også valgt at give den lille ekstra bonus at de interne links er med "Nofollow", hvilket heller ikke er vildt godt.

Er der nogen som kan hjælpe med at se, hvor det er gået galt?
Avatar billede stjans Guru
20. juli 2018 - 19:50 #1
Smut ind på "Fjæsen" og meld dig ind i gruppen Divi tema (dansk) så har du en løsning indenfor 1/2 time :-)