Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. juli 2018 - 11:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

deling af Google Fotos

Både jeg og min kone bruger google fotos. Vi vil gerne kunne se hinandens billeder, så jeg har delt min samling med hende, men det virker ikke. Invitationen er sendt, men vi kan ikke finde ud af at acceptere hinandens invitation. Kan I hjælpe??
Gerhard
Avatar billede INK Ekspert
27. juli 2018 - 11:44 #1
I Google Fotos i en webbrowser (Internet Explorer, Safari o.a.) kan du i indstillinger vælge "tilføj partnerkonto". Virker det ikke for dig?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. juli 2018 - 12:35 #2
jo, men derefter skal min partner acceptere invitationen, og det felt kan vi ikke finde.
Under mine indstillinger står der, at min samling er delt med hende, men hun kan ikke se billederne - og omvendt.
Avatar billede INK Ekspert
27. juli 2018 - 14:17 #3
Har lige tsstet med en ny konto. Når man logger ind på den modtagende konto, kan man ved tryk på de tre streger øverst til venstre se at man er inviteret. Tryk på denne linie og der popper et vindue op, hvor man kan acceptere.
Avatar billede INK Ekspert
27. juli 2018 - 14:20 #4
Der sendes iøvrigt også en mail til den modtagende gmail konto. Ved tryk på linket i mailen ledes man direkte ind i Google Fotos appen på en iPad.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. juli 2018 - 15:12 #5
Det sker desværre ikke i vort tilfælde. Der er ikke en mulighed for at acceptere invitationen, men det skyldes måske, at  vi næsten samtidig har inviteret hinanden. Derfor står der nu kun, at invitationen er sendt, men ingen mulighed for at acceptere invitationen. Jeg vil nu prøve at fjerne den ene invitation og så se hvad der sker. Hvis det så lykkes, så kan vi bagefter lave den anden invitation. Ellers fjerner vi begge invitationer og begynder forfra - først den ene vej og så den anden.
Det er lidt bagvendt, men det er måske det, der skal til.
Tak for forsøget på at hjælpe.
Avatar billede INK Ekspert
27. juli 2018 - 16:14 #6
Du kunne prøve i en app eller i en anden browser. Måske har du slået pop-up fra i din browser?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
27. juli 2018 - 19:04 #7
Vi har prøvet fra min PC, tablet og smartphone og min kones tablet og smartphone - samme resultat. Ingen mails - heller ikke under spam Under de tre streger kommer der kun en relevant linie frem: invitationen er sendt. Og når jeg klikker på en kommer alle mine egne billeder frem med besked på at de er delt med min kone. Men hun kan ikke se dem.  Jeg begynder forfra og håber det bedste, men tak fordi du prøver så ihærdigt at hjælpe