Avatar billede Morten_Jepsen Juniormester
29. juli 2018 - 11:40 Der er 1 løsning

konverter specifikke sider til pdf.

Hej Eksperter

Jeg er ved at lave et skema hvor jeg skal have vores bemanding og maskiner fordelt på formænd og pladser. fordelingen aftales ugentligt og udsendes til timelønnede, funktionærer og til serviceværksted. Jeg vil gerne at jeg med en "knap" kan generere pdf. filer til at maile. jeg vil tillige gerne at jeg kan generere flere forskellige filer til at maile, der kan på en fane være 2 A4 sider hvor kun en skal sendes til de timelønnede, men alle skal sendes til andre. Værkstedet skal kun have maskinoversigten.

Min tanke er at jeg for år siden stødte på et Excel ark hvor sider med "P" i en bestemt celle blev printet, så min idé er at man kunne have 3 celler hvor man kunne markere og dermed op tre forskellige filer.

Giver det mening?

DBH

Morten
Avatar billede store-morten Ekspert
29. juli 2018 - 19:44 #1