Avatar billede Black Thunder Praktikant
29. juli 2018 - 12:23 Der er 2 kommentarer

genstarter

Jeg har købt en Linksys WTR1900 ACS router, men har ikke andet end problemer den køre 1 time og bliver meget varm og lukker ned men hvis jeg har en airflower rettet mod den køre den fint men det er jo ikke rigtigt, er det et software / firmware problem eller er der bare noget galt med routeren....
Avatar billede INK Ekspert
29. juli 2018 - 12:46 #1
Du har selvfølgelig sikret at ventilationsåbningerne er frie og ikke stillet den i solen 😀

Du kan selvfølgelig prøve en firmware-opdatering, men det lyder mest som en bytter.
Avatar billede Black Thunder Praktikant
29. juli 2018 - 21:10 #2
den står i skyggen men tror også det er en bytter