Avatar billede Guldsmeden Juniormester
31. juli 2018 - 22:35 Der er 2 kommentarer

Hvilket kabel fra pc til router?

Kortet til min stationæres forbindelse til Wi-Fi er tilsyneladende kaput, men kan vel erstattes af et kabel direkte fra pc-router. Hvilket kan anbefales - er der forskel på kvaliteten og ydelsen?
Avatar billede kurtba Ekspert
31. juli 2018 - 22:40 #1
Du køber bare det billigste - f.eks. fra Harald Nyborg, som har i forskellige længder.
Avatar billede puren Ekspert
31. juli 2018 - 23:28 #2
er der forskæl?? JA!! men er det bare til hjemme brug så er et cat6 alt rigeligt, cat 5E kan køre gigabit men er men opfylder ikke alle kræv til så det er ikke et godkendt kable til gigabit