Avatar billede Marivanne Praktikant
05. august 2018 - 08:32 Der er 2 kommentarer

Messenger blander to facebookprofiler sammen!!

Hejsa!

Jeg er nok indbegrebet af det hovedrystende udsagn: "Kvinder og teknik ...."

Jeg har oprettet en ny facebookside - udover den, jeg altid har haft. Formålet er at have en messengertjeneste fuldstændigt uafhængigt af min normale facebookkonto. Der er brugt et andet billede af mig selv, end på den oprindelige facebookkonto.

Den nye facebookside er oprettet med et helt nyt telefonnummer med sit eget simkort.

Jeg har to telefoner; en til normal brug og en til helt privat brug. MEN de to messengertjenester bliver blandet sammen og jeg kan ikke greje, hvornår det er fra den ene eller anden konto.

Hvordan kan jeg undgå, at de overlapper hinanden og at messengerbeskeder fra min nye private telefon vises på min oprindelige telefon. De har intet at gøre dér!! (Der kan være beskeder, hvis indhold ikke skal komme til andres kendskab, fx børnenes)

Det, jeg gerne vil have, er to HELT SEPARATE facebookkonti med hver sin mail og telefon - og det troede jeg, at jeg havde gjort ...

Kan jeg lave det om eller skal jeg lave en helt ny facebookkonto - og hvad skal jeg så gøre, for at det ikke bliver blandet sammen?

Har det noget at gøre med, hvilken pc eller telefon, jeg opretter fra?

På forhånd tak!!!
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2018 - 10:59 #1
problemet er at facebook kender dig, og viser dig alle beskeder som er til dig (det vil sige det bliver fra begge konti)
Avatar billede poko1 Ekspert
05. august 2018 - 11:49 #2
Jeg har 2 Facebook kontoer der kører særskilt uden at blive blandet og jeg kan se hvor mange beskeder der er på den ikke åbne, og kan kun se dem ved at logge af den ene og lokke på den anden. Der er ingen sammenblanding
https://ibb.co/en8D3z