Avatar billede Oscar.Skov Mester
10. august 2018 - 10:53 Der er 1 kommentar

Hvor er det bedst at hoste .com domæner

Hej Eksperter
Er der nogen der har erfaringer med hvor det er bedst at hoste .com domæner?

Jeg bruger selv Unoeuro til en del .dk domæner og er ret godt tilfreds med dem, men er der et andet sted hvor det er bedre til .com?
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2018 - 12:11 #1
det er ligegyldigt om det er dk eller com, hvis serveren er nede dur domænet ikke
hvis du oplever at unoeuro er stabil kan du jo ligesågodt bruge det :)

jeg bruger one.com til www.sidwave.com, der har aldrig været noget problem