Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
17. august 2018 - 00:17 Der er 3 kommentarer

uønskede mails på min mobiltelefon

Jeg bruger min Samsung Mobil J5 til at surfe på nettet med det resultat, at jeg dagligt modtager en masse uønskede mails - phishing.
Hvordan kan jeg undgå det ?
Findes der en APP der kan fange alle disse mails og blokere dem ?
Avatar billede wjens Guru
17. august 2018 - 16:13 #1
Har din email udbyder ikke et spamfilter, der kan aktiveres eller skrues op for?
Gmails spamfilter er meget effektivt for mig.
Avatar billede Claus Broge Meyer Juniormester
18. august 2018 - 08:36 #2
Jeg har min egen hjemmeside hvortil der er knyttet en e-mail adresse hos one.com, ellers bruger jeg Yousee til internet og tv.

Jeg bruger ikke Gmail.
Avatar billede wjens Guru
18. august 2018 - 20:17 #3
Ja, og One.com har et spam-filter. Har du aktiveret det?