Avatar billede skolevej321 Forsker
17. august 2018 - 19:59 Der er 4 kommentarer

Deaktivering af driversignering i win 10

Hvordan sletter jeg driversignering i win 10 der har jubilæumsopdateringen.
Avatar billede skolevej321 Forsker
17. august 2018 - 21:47 #2
tak for den hurtige reaktion, men je kan ikke få det til at virke.
Findes der et sted i pc-en eller windows hvor man kan se hvilke drivere der driller?
Avatar billede milter Ekspert
17. august 2018 - 22:14 #3
Sådan her kan du checke, om driverne er signerede:

https://www.tenforums.com/tutorials/96543-verify-if-system-files-drivers-digitally-signed-windows.html

Og sådan her kan du checke, om alle dine hardwareenheder virker korrekt via Enhedshåndtering (device manager):

https://www.lifewire.com/device-manager-2625860
Avatar billede skolevej321 Forsker
18. august 2018 - 09:00 #4
Tak for reaktionen!
Jeg har lagt pc-en til side p.g.a. Andet presenrende arbejde, men når der kommer en regnvejrsdag og familien tillader det så kigger jeg på sagen igen!
Du hører fra mig!