Avatar billede Slettet bruger
18. august 2018 - 15:13 Der er 6 kommentarer

spørgsmål ?

mit spørgsmål lyder på  siden på Hotmail der er mappen slettede beskeder, også kommer der sådan en anden en frem (gendan slettede elementer, og hvis man så trykker på den kommer der et vindue frem med alle de meddelelser man har skrevet og sendt og modtaget. Kan man skjule det på en eller anden måde ? eller kan man selv for den til at slette alt det der ligger der inde (ved godt man kan marker hver enkel) , men er det virkelig kun det eneste man kan? , hvis  nej  hvordan gør man så ?

På forhånd tak .
Avatar billede hjolsen Ekspert
18. august 2018 - 18:30 #1
Kan du ikke bruge afkrydsnings feltet i toppen (foran slettet post) og der ved slette dem alle ?Afkrydsnings feltet vises først tydeligt når musen føres over !
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2018 - 14:28 #2
jo, men kan man ikke gøre det på en anden måde  ( når man har meget liggende. ?  eller skjule det der (gendan slettede elementer )
Avatar billede hjolsen Ekspert
20. august 2018 - 15:49 #3
Hvis du slår beta version til får du så ikke en "knap" med slet alle ?
Selve linjen med "gendan" kan du ikke fjerne
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2018 - 15:16 #4
hej , det har jeg ikke prøvet at gøre. men det kan da godt være.. (Det med beta version ) det koster ikke noget ydligere at slå til ?? på forhånd tak for svaret.
Avatar billede hjolsen Ekspert
07. september 2018 - 19:15 #5
Nej det koster ikke noget -og du kan slå det til/fra som du har lyst til :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2018 - 14:33 #6
tak for svaret. men har fundet ud af det .