Avatar billede lurup Ekspert
19. august 2018 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

vil redde billeder og filer fra en ødelagt HD

Jeg har lige skiftet en HD ud i en pc da den ikke ville køre med den .
Når jeg sætter den i en usb port ien ekstern HDenhed kan den heller ikke læse den, den kan prøve på det i 12 timer uden den kommer videre.
der er nogle billeder og andre filer jeg gerne vil redder på den.
Hvordan kan jeg det ??
Har for nogle år siden været heldig med at kunne formater HD og efter bruge data som GetDataBack.
Er det den bedste måde eller finder der andre måder ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. august 2018 - 12:14 #1
Hvis der ikke er liv i den efter at have snurret så længe i en USB-dims, skal du nok tage en vurdering af det materiale, du vil have fisket ud af den og kontakte IBAS.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2018 - 12:41 #2
Hvis du åbner diskhåndteringen kan du så se den der evt med et spørgsmålstegn ud for?
Måske den ikke er initialiseret eller mangler et drevbogstav?
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. august 2018 - 13:33 #3
Det med drevbogstavet der manglede har jeg selv prøvet! Man får HDD´en drevbogstav hjælper det :-)
Avatar billede puren Ekspert
23. august 2018 - 21:35 #4
enig med CRKrogh afsted til IBAS med den
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2018 - 12:47 #5
Hopper af tråden