Avatar billede Christina Huynh Praktikant
20. august 2018 - 19:17 Der er 4 kommentarer

mistet netværk

Hejsa.

Jeg har en lenovo ideapad 320. Jeg har et problem som er at windows-tjenesten for trådløst netværk kører ikke på denne computer/et netværks kabel er ikke sat korrekt i, eller det er måske beskadiget. Den virker kun hvis et ethernal kabel er sat i. Ved i hvad jeg skal gøre? :)
Avatar billede milter Ekspert
20. august 2018 - 19:47 #1
Har det virket fø uden kabelr?
Avatar billede Christina Huynh Praktikant
20. august 2018 - 20:02 #2
Ja, det har fungeret helt normalt før uden problemer.
Avatar billede milter Ekspert
20. august 2018 - 20:26 #3
Det kan tænkes, der er kommet en eller anden opdatering eller sket noget andet, som kræver, du opdaterer indstillingerne for din forbindelse. For du er vel ikke ved en fejl kommet til at slukke for det trådløse netværk på din computer eller har sat den på "Airplane Mode"?

Kig på side 19 i vejledningen i linket herunder:

https://content.etilize.com/User-Manual/1041267260.pdf
Avatar billede posten Ekspert
21. august 2018 - 02:33 #4
du kan jo også prøve at lave et højreklik på iconet der nede og klik på : foretag fejlfinding..................
når det så er gjort og dit trådløse stadig ikke virker kan du lave et venstreklik på samme icon nu burde du ku se de trådløse netværk du har omkring dig hvis ikke så er det som #3 skriver dit trådløse er slukket