Avatar billede Kenneth Praktikant
23. august 2018 - 18:18 Der er 7 kommentarer

Bluetooth parring

Har købt et JBL reflect mini bt headset som jeg gerne vil have til at virke med min computer men når jeg parrer den siger min computer at den ikke kan finde nogen drivere til enheden jeg kører windows 7 64 bts hvad er problemet
Avatar billede rasmuso Seniormester
23. august 2018 - 18:31 #1
Har du sat headsettet til at være søgbart?
Klip fra nettet:
In order to connect to a different Bluetooth device, first switch the headphones off.
Now press and hold the center button on the headphone remote control for about 3-5 seconds.
You should see the light blinking red/blue to indicate pairing mode, and the voice prompt should state “looking for device”.
You should see "Reflect Mini 2" appear on the source's BT list. Choose that option, and wait for the voice prompt to state “connected”
Avatar billede Kenneth Praktikant
23. august 2018 - 19:40 #2
Jeg har ingen problemer med at parre dem men når det så er gjort skriver computeren at den ikke kan finde nogen driver til denne enhed
Avatar billede puren Ekspert
23. august 2018 - 21:11 #3
har ALDRIG fået det til at virke ordenligt
Avatar billede Kenneth Praktikant
23. august 2018 - 21:55 #4
Har nu aldrig haft problemer med mit bluetooth før tværtimod syntes det virker glimrende det er KUN lige det headset her den ikke vil med
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. august 2018 - 22:12 #5
Som regel skyldes det at man ikke har installeret bluetooth rigtigt. Windows 10 har godt nok driveren til Bluetooth enheden, men der skal typisk også installeres en "skal", og det er denne der indeholder mere end bare de helt almindelige standard drivere.

Så find ud af hvilket bluetooth chipset du har, og søg efter en driver på producentens hjemmeside.
Avatar billede Kenneth Praktikant
23. august 2018 - 22:41 #6
Producenten siger at denne enhed ikke skal bruge nogen driver
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. august 2018 - 22:53 #7
Jeg snakker producenten af bluetooth chipsettet i din PC - hvad er producenten? - Broadcom? Intel? - hvordan har du "spurgt" dem?

Hvad heder bluetooth enheden - og hvilket OS kører du?