Avatar billede bas Forsker
25. august 2018 - 11:25 Der er 1 kommentar

Samsung Galaxy A8

Hej
Jeg har læst en anmeldelse af Samsung Galaxy A8,
hvor der står, at 4G signalet er svagt på den.
Har det mon noget på sig?
Jeg overvejer egentligt Huawei P10, men ovenstående
er vel lidt billigere?
De understøtter vel begge ac WiFi?
Avatar billede eurositi Ekspert
25. august 2018 - 11:39 #1
Ifølge denne side ligger A8'eren faktisk relativt højt på listen baseret på antennekvalitet: https://pricepusher.dk/mobil/bedste-mobilantenne

Smartphone-branchens interesseorganisation i Europa modarbejder, at data om antennekvalitet skal deklareres, så alle undersøgelser er lavet uden producenternes medvirken. Det er derfor, man aldrig ser oplysninger om den slags på deres hjemmesider, eller i butikker og tilbudsannoncer.