Avatar billede Christina Andersen Praktikant
26. august 2018 - 19:10 Der er 4 kommentarer

min laptop oplader ikke

Hej. Jeg har en laptop Acer V3-371-338Q og den er 1½ år gammelt. Den har fungeret fint. I de sidste to dage kan jeg se, at min laptop batteri viser: "12%  tilsluttet, men oplader ikke".  Jeg har min laptop hele tiden i stikkontakt, men efter noget tid slukker min pc selv. I højre side findes der to led: den fra venstre viser internet forbindelse og lyser blå, og den anden led er rød, hvis min pc mangler strøm eller blå, hvis pc er fuldt opladet.
Min laptop oplader se godt ud, uden at være knækket.
Hvad skal jeg gøre nu? Er min pc batteri har problem eller ...?
Jeg håber, at jeg får svar snart, fordi d.3.09 begynder jeg at læse til ergoterapeut og jeg har ikke penge for at købe en anden pc nu...
På forhånd tak
Avatar billede puren Ekspert
26. august 2018 - 19:31 #1
tag en kopi af dine ting du har på den... har du meget private ting på den (sex video/billeder så så slet dem)

og så er det bare retur til der hvor du har købe den...
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2018 - 19:34 #2
det er 99% sikkert at batteriet er slut
Avatar billede puren Ekspert
26. august 2018 - 19:42 #3
hvis Sidwave har ret så anses det som en sliddel og derfor ikke omfattet din reklamations ret.

et nyt batteri koster ca 200. på ebay
Avatar billede eurositi Ekspert
27. august 2018 - 08:33 #4
Nu er 200 kroner ikke en formue, men man skal altid starte med at undersøge, om der er tale om en kendt fejl på modellen - og dét er der givetvis i dette tilfælde.

Følg instruktionerne i denne officielle YouTube video til nulstilling af batteriet: https://us.answers.acer.com/app/answers/detail/a_id/34843/~/acer-internal-battery-reset