Tag det bare i brug - det kan dog være meget vanedannende....
OndeDrive er cloud-lager, så du kan tilgå filer overalt. OneNote er et værktøj til at lave notater og kan indlejre stort set alt i noterne, så superfint værktøj.
OneDrive er lagerplads i skyen - Det er gratis indtil en vis mængde data. Når denne grænse nærmer sig eller rammes, får du tilbud om yderligere plads, og det koster. OneNote er din notesblok på computeren, OneNote er gratis så længe du holder dig på din egen pc - OneNote findes også i en version i skyen - den ved jeg ikke meget om, men føler mig overbevist om at den IKKE er gratis. Jeg tror, at både OneDrive og OneNote er en del af Office pakken, så hvis du har den installeret, kan programmerne bruges "gratis". Hvis du ikke har Microsoft Office, så er de to programmer nok bare et "TILBUD" fra Microsoft, som du ikke nødvendigvis kan aktivere/bruge gratis. En afklaring får du nok bedst ved at gå på Microsofts hjemmeside, eller ved at søge på nettet.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.