Avatar billede Jannickhess Professor
04. september 2018 - 17:24 Der er 5 kommentarer

Garmin eller andet GPS ur (viser ruten man har gået/Løbet

Garmin Forerunner 210, har jeg idag, men kan nogen her komme med et bud på noget der minder lidt om dette

Det virker endnu men remmen er knækket.

Jeg vil gerne hører om et ur Garmin eller et andet mærke der bare bruges til
at se hvilken rute man har Gået eller løbet.
Avatar billede store-morten Ekspert
04. september 2018 - 19:46 #1
Mobil app: Endomondo
Avatar billede puren Ekspert
05. september 2018 - 03:59 #2
mobil app RunGPS

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.esymetric.rungps_uv_pro_full

det er dog en betalings app 80 kr ONETIME og så er alle funktioner låst op, de har også en 14 dages prøve version og en gratis lite..

vil jeg alle funktioner i endomondo skal jeg hoste 40 kr pr mdr eller 200 hvis jeg binder mig i et år

har prøvet begge programmer og en funktion som løbe intaval træning er/var en premium funktion.
Avatar billede MADOlsen Forsker
20. september 2018 - 14:33 #3
Det burde er altså være muligt at købe en (billig) ny rem til dit ur. Det har jeg i hvert fald gjort flere gange gennem tiden til mine forskellige Garmin-ure.
Avatar billede Jannickhess Professor
27. september 2018 - 09:00 #4
Hejsa MADOlsen

Man kan desværre ikke købe en ny rem til Garmin Forerunner 210
Avatar billede Jannickhess Professor
16. april 2019 - 18:51 #5
Tak Madolsen

Desværre så kan man ikke købe en ny rem til dette Garmin ur 😩