Avatar billede LasseBak Praktikant
07. september 2018 - 16:25 Der er 7 kommentarer

Praktikplads med it og programmering for en 9 kl. elev

Hej allesammen

Jeg leder efter en praktikplads som ligger i Midtjylland(helst Herning)

Jeg søger gerne noget som indeholder noget IT, programmering eller bare generelt computer-halløj.

På forhånd, tak for hjælpen:)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 18:40 #1
Har du prøvet at slå IT virksomheder op i området, og så ringet til nogle forskellige?
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2018 - 20:32 #2
# Lav en liste over virksomheder i området
# kontakt dem
Avatar billede LasseBak Praktikant
07. september 2018 - 21:27 #3
@Tordenfusk ja det har jeg, men nogle af dem jeg kunne finde var ikke lige det jeg ledte efter.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 21:43 #4
Hvad fandt du, og hvad ledte du efter? IT er mange ting og måske er det overhovedet ikke IT du er ude efter, du nævnede selv programmering. Det har ikke nødvendigvis noget at gøre med IT. Der er mange programmøre der ikke ved en skid om IT. Men de kan lave et program der får mit tastatur til at sige grisse lyde når jeg trykker på noget.
Så spørg lige dig selv "hvad er det egentlig jeg leder og ikke leder efter?"
Avatar billede LasseBak Praktikant
07. september 2018 - 22:10 #5
Jeg leder efter et sted hvor jeg kan bruge noget kode, fordi det interesserer jeg mig for.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 22:18 #6
Ok, så det er en virksomhed der udvikler software du leder efter. Prøv at søge i området efter softwareudvikling eller software udvikler og mon ikke du finder noget, måske i birk centerpark blandt andet.
Avatar billede LasseBak Praktikant
08. september 2018 - 13:42 #7
Ok det prøver, tak for hjælpen:)