Avatar billede lurup Ekspert
08. september 2018 - 00:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

wordpress lave kopi af en side

Jeg skal have lavet en kopi af min forside da jeg gerne vil lave den om og derfor have den gamle liggende hvis der skal gå lort i det.
Kan jeg ikke tage kopi af min forside og fx kalde den for forsideold
08. september 2018 - 00:18 #1
Avatar billede lurup Ekspert
08. september 2018 - 00:30 #2
Tak
08. september 2018 - 00:39 #3
det var så lidt :-)
Avatar billede Markus Damsgaard Praktikant
08. september 2018 - 14:07 #4
Personligt er jeg glad for det plugin der hedder All in One WP Migration. Via det kan du nemt eksportere hele din WP side som en enkelt fil - og så kan du altid via samme plugin importere selv samme side igen, som den så ud, da du eksporterede den.

Det er en lidt alternativ/moderne og nem måde at gendanne sin hjemmeside fra en backup.

Alternativt kan det være, at din host altid laver backup af dit webhotel - og så kan du altid gå ind der og genskabe din hjemmeside, som den så ud eksempelvis dagen forinden. Eller sågar downloade en fuld backup, som du kan gemme lokal på din computer.

De bedste hilsner,
Markus, ejer af https://telefony.dk/
Avatar billede lurup Ekspert
09. september 2018 - 10:57 #5
Tak for svar