Avatar billede peterpeter Seniormester
11. september 2018 - 12:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Et simpelt logo - til frivillig forening

Hej Hej
Er der nogen der har lyst til at hjælpe mig ??
I forbindelse med vores lokale loppemarked (rent frivilligt arbejde) har 50 års jubilæum, vil vi gerne lave et logo....
Planerne er en cirkel med "50 ÅR" i midten og rundt om står der "Alsønderup Fester 1968-2018"

- Meget klassisk !!

Det må gerne lige disse her:

https://www.freepik.com/free-vector/25-anniversary-badges-design_864874.htm#term=anniversary&page=1&position=20

Er der nogen der har lyst til at hjælpe ??

På forhånd tak ;-)

MVH Peter
Avatar billede ebea Ekspert
11. september 2018 - 13:09 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2018 - 13:33 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
11. september 2018 - 14:02 #3
Vælg Baggrunds farve
https://ibb.co/fSzvzp
Avatar billede Markus Damsgaard Praktikant
11. september 2018 - 15:20 #4
Hej,

Jeg kan anbefale, at du tager et kig på det gratis online program Canvas.

Det er super simpelt. Jeg ved absolut intet om photoshop eller illustrator, men jeg har eksempelvis fået lavet et logo til denne hjemmeside som jeg er helt tilfreds med:
https://telefony.dk/

Det kunne sikkert være meget bedre. Men mine design-egenskaber, 0 kroner og én times arbejde taget i betragtning, så er jeg super tilfreds.

Mvh. Markus
Avatar billede peterpeter Seniormester
11. september 2018 - 15:30 #5
ebea !! - Det er præcist sådan jeg ønsker det !!! Virkelig godt ;-)  Kan det evt. også laves i sort/hvid - altså så det evt. kan trykkes ???
Tusind tak.....

poko1 - Tak for forslag - super fedt der er flere at vælge imellem - men jeg år mest efter en cirkel ala ebea's løsning !!!

Markus: Mange tak - kigger på  programmet senere

Tusind tak alle sammen....

Har I tid, må  i godt sende flere forslag....
Tusind tak - jeg er meget taknemmelig - skal nok informere løbende hvordan det færdige bruges i vores forening ;-) ;-) ;-)
Avatar billede peterpeter Seniormester
11. september 2018 - 15:36 #6
ebea ??
- Vil du prøve at lave det samme, bare med følgende ændringer:

1. "fester" må gerne skrives med stort F - altså "Fester"
2. Kan teksten fylde mere ? - Årstallene måske samme størrelse som bogstaverne, så det går mere rundt ??
3. Kunne man fjerne Laurbærbladene - så der kun står 50 ÅR i midten ???

Igen TUSIND TAK for hjælpen....
Tak
/Peter
Avatar billede ebea Ekspert
11. september 2018 - 16:08 #7
Avatar billede peterpeter Seniormester
11. september 2018 - 21:42 #8
ebea !!!
Tusind tak - der er størst stemning for den aller første udgave du lavede ;-)

Vil du lave følgende 2 små ændringer på den tegning ?
- f i fester med stort F
- og så måske en lille smule større årstal

Det var det hele ;-)
- Endnu engang - TUSIND TAK for din hjælp.
Jeg skal nok vende tilbage senere med status på anvendelsen med mere ;-)

TAK - og hav en vidunderlig aften

/Peter
Avatar billede ebea Ekspert
11. september 2018 - 22:09 #9
Avatar billede peterpeter Seniormester
29. september 2018 - 16:48 #10
ebea !!

Den sidste er PERFEKT - og det er den der vil blive brugt !!

Har du mulighed for at sende den i højeste opløsning, så dan kan bruges til tryk og lign.

På forhånd tusind tak ;-) ;-)

/Peter
Avatar billede ebea Ekspert
29. september 2018 - 17:02 #11
#9  -  Som JPG er opløsningen som den kan blive.
Avatar billede peterpeter Seniormester
07. oktober 2018 - 19:16 #12
Hej Ebea !!

Arhh.... Der skal stå fra 1968 - 2019 !!

Vi har lige opdaget en fejl !!!! - Vil du ændre det ???

Tusind tak - MANGE TAK

MVH Peter