Avatar billede PHLa Praktikant
11. september 2018 - 13:06 Der er 5 kommentarer

Hjemmeside

Hej vi har en hjemmeside men ønsker at vores bookingside, som er linket op til hjemmesiden skal være vores egentlige hjemmeside. Hvad gør jeg? Jeg ønsker  at beholde den gamle midlertidigt, således alt indhold kan flyttes over i bookinghjemmesiden med tiden. Hvordan gør jeg?
11. september 2018 - 13:10 #1
Start med at fortælle lidt mere
1) Hvor kører jeres bookingside
2) Hvor kører den egentlige hjemmeside
3) Hvilket system bruger I til booking
4) Hvilket system bruger I til hjemmesiden
Avatar billede PHLa Praktikant
11. september 2018 - 15:17 #2
Hej hvis du går ind på vifc.dk, og trykker på online tilmelding vil du blive stillet videre til bookingsiden. Vi har bricksite som vores nuværende hjemmeside. Globus data har opbygget bookingsystemet/ hjemmesiden, som vi gerne vil bruge som vores hjemmeside. Håber det er fyldestgørende.
Avatar billede Markus Damsgaard Praktikant
11. september 2018 - 15:18 #3
Som Thor beskriver over for: Vi har brug for mere information, før du kan hjælpes.

Men hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så skal du egentlig bare flytte dit indhold over på din bookingside. Herefter kan du overveje at 301-redirecte din gamle side til din nye side for at få overført den "google-værdi", som jeres side måtte have tilegnet sig gennem tiden. :)

Men skriv noget mere information. Så vil jeg gerne være behjælpelig og svare på dine spørgsmål.

Mvh. Markus, ejer af https://telefony.dk/
11. september 2018 - 15:22 #4
Jeg tror du skal tale med Globus data om det.
Avatar billede Bluebell.dk Praktikant
14. september 2018 - 15:12 #5
Hej PHLa,

Jeg er helt enig i at der bør tales med Globus Data om mulighederne. Er det fx. sikkert at du blot kan flytte indhold over, med samme antal sider, funktioner etc.. Kan elementerne og indholdet komme til at være samme steder, eller har de nogle andre faste rammer?

Der er flere aspekter der skal undersøges, så det er umiddelbart ikke en manøvre der bare lige gøres uden videre.

Du er velkommen til at kontakte os på https://bluebell.dk/, hvis du får brug for hjælp til opgaven.

Vh Simon