Avatar billede kat66 Praktikant
25. september 2018 - 13:39 Der er 1 kommentar

Browserhistorik

Hej,
Når jeg renser min browserhistorik i google chrome, står der stadig under "senest lukkede" at jeg har været inde i indstillinger og historik. Kan jeg fjerne det?
Jeg har flere gange forsøgt at slette browserhistorien og de to bliver ved med at være der.
Vh Katrine
Avatar billede KHN Guru
26. september 2018 - 16:10 #1
Du kan hente CCleaner til Mac her:
https://www.ccleaner.com/ccleaner-mac

Og indstille CCleaner til at fjerne cookies, seneste historik og meget andet.