Avatar billede Anders Praktikant
01. oktober 2018 - 23:20 Der er 9 kommentarer

Hvordan kan jeg modtage en validerings SMS uden at bruge mit eget tlf.nr.?

Hej

Jeg har et problem idet jeg ønsker at oprette en anonym konto på Tinder.
På Tinder skal man, for at oprette en konto, opgive sit tlf.nr. hvorefter man modtager en kode som man skal bruge for at oprette en konto.
Er der nogle der har nogle gode tips til hvordan man kan gøre dette uden at skulle bruge sit eget nr.?

På forhånd tak.
Avatar billede puren Ekspert
02. oktober 2018 - 00:25 #1
køb et taletids kort
Avatar billede nopsen Ekspert
02. oktober 2018 - 01:42 #2
fint at nogen af den slags tjenester forsøger at bruge verificering for at gøre det så reelt og troværdigt for de brugere der udlægger dem selv, som muligt.
desværre findes der mennesker som dig, som er villig til at omgåes disse tiltag for anonymt at kunne snage, uvist hvad umoralske motiver der måtte ligge til grund.
det kan vel næppe være af gode hensigter du spørger.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. oktober 2018 - 09:12 #3
så vidt jeg husker, så kan man på et rent data-kort-abonnement godt modtage sms (ses så på ens konto-hjemmeside hos udbyderen). Det nummer er det ingen, der kan ringe til, og man har det for sig selv.
Avatar billede Anders Praktikant
02. oktober 2018 - 13:43 #4
Tak for svar.

Er der en der ved hvordan man kan anskaffe sig et taletidskort?
Har nemlig prøvet at købe et sim-kort i Netto men der skal man ind og oprette sig på deres hjemmeside med bl.a. CPR nr., hvilket jeg ikke er interesseret i.

På forhånd tak
Avatar billede puren Ekspert
02. oktober 2018 - 13:52 #5
Lycamobile
Avatar billede nopsen Ekspert
02. oktober 2018 - 23:42 #6
dette spørgsmål burde lukkes, da det strider imod regler og god etik her på eksperten.
desværre er der nogen af de faste erfarne brugere, som jeg før har respekteret, der åbenbart er villige til at hjælpe folk med at fuske.
sørgeligt at se på.
Avatar billede puren Ekspert
03. oktober 2018 - 00:20 #7
nopsen >> hvis du har så ondt i røven over det så anmeld det...  hvor mange falske facebook / twitter profiler findes der??

og jeg kan ikke se det store problem i at han har 2 profiler så han med den ene kan være den svigermors drøm og med den anden være den kinky latex fyr der er til SM, det kan jo være at han ikke er klar til at blande de to liv sammen og derfor skal have en profil nr 2 og det må du respekter.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2018 - 00:43 #8
#7
1: "hvis du har så ondt i røven over det så anmeld det...  hvor mange falske facebook / twitter profiler findes der??"

mange, og det skyldes udelukkende at man ikke har reelle hensigter, for hvordan kan man ellers bruge en falsk profil til noget som helst?
hvis man ønsker at møde andre mennesker eller søger venskaber osv, er der vel ingen grund til at gemme sig under falske forudsætninger, da det kun kan give bagslag i sidste ende.

2: "og jeg kan ikke se det store problem i at han har 2 profiler så han med den ene kan være den svigermors drøm og med den anden være den kinky latex fyr der er til SM, det kan jo være at han ikke er klar til at blande de to liv sammen og derfor skal have en profil nr 2 og det må du respekter."

forhklar venligst hvad han skal bruge dine 2 eksempler reelt til, andet end at ende med at spilde godtroende menneskers tid med løgne.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2018 - 00:54 #9
#7
hvis du blev præsenteret for en profil på en af disse tjenester, og på forhånd fik at vide at vekommende havde købt et taletidskort for at undgå at være ærlig, ville du så tage hans profil og evt billede for gode vare, eller ville du springe over?