Avatar billede fileto Seniormester
03. oktober 2018 - 15:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke connecte wifi extender

Hej

Jeg har en wifi extender fra Netgear. Her står der i første punkt af vejledningen at wifi ekstenderen skal connectes med computerens nætværks adminstrationprogram.

Jeg forestiller mig at når man har tændt wifi ekstenderen så skulle man kunne se den i listen af wifi på computeren og så connecte ved at vælge den. Men wifi ekstenderens navn dukker ikke op på listen selv om den er tændt.

Er det mig der har misforstået noget? Hvordan connecter jeg wifi ekstenderen så jeg kan gå i gang med at konfigurere den.
Avatar billede falster Ekspert
03. oktober 2018 - 15:28 #1
Har ikke Netgear, men det første, der skal ske, efter at extenderen er strømforsynet, er - normalt - at den skal tilgås i en browser via et link i brugsanvisningen.

Derfra sætter man den op (finder eksisterende netværk osv.)

Hvis det ikke fungerer trådløst, så prøv at sætte den til pc'en med er netværkskabel (hvis den har indgang for det.)
Avatar billede fileto Seniormester
05. oktober 2018 - 17:22 #2
Hej falster
Det virker nu. Det hjalp at sætte netværkskabel i. Tak for hjælpen.