Avatar billede Hansen Praktikant
04. oktober 2018 - 15:20 Der er 6 kommentarer

Hvor kan jeg lære mere om Shopify?

Hej allesammen,

Jeg ønsker at starte en webshop, og da jeg er ret teknisk anlagt, så vil jeg gerne starte med at prøve kræfter med det selv. Jeg har undersøgt de forskellige systemer, alt fra Magento til WordPress til Shopify, hvor jeg er mest lun på Shopify.

Men ved I, hvor jeg kan lære mere om Shopify? Er der nogle gode eksperter, som løbende udgiver videoer eller blogindlæg om det? Der er en masse amerikansk, men dansk indhold ville da være at foretrække.

Har forsøgt Google, hvor jeg fandt frem til nogle fine indlæg:

https://grafikr.dk/shopify-plus-features-og-priser/ (Godt indlæg som nævner Shopify Plus)

https://lifehacker.com/how-to-launch-your-own-online-store-with-shopify-1821330162 (Konkret guide til installering og opsætning)

Men hvem skal man følge, hvis man skal have de bedste gode nyheder, tips og tricks? Gerne dansk.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2018 - 15:38 #1
google er din ven.
der findes næppe noget på dansk om det
Avatar billede Hansen Praktikant
04. oktober 2018 - 15:59 #2
Hej Sidwave,

Tak for din kommentar.

Jeg vil prøve Google igen, men det er også altid rart at bruge et forum og høre om andre har erfaring eller forslag :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2018 - 16:15 #3
ellers se også på https://www.amino.dk/ som er iværksætter-forum - de kan meget mht start af slige sager...
Avatar billede Hansen Praktikant
04. oktober 2018 - 16:42 #5
Hej Claes,

Du linker til artikler omhandlende SEO og ikke Shopify?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. oktober 2018 - 17:47 #6
jep - det skal du OGSÅ have på plads - og det er smart at gøre det fra starten - så bare itænk det mens du sætter shopify op, så du har det på plads ved åbning. Ellers kommer der ingen kunder...