Avatar billede skolevej321 Forsker
11. oktober 2018 - 13:11 Der er 1 løsning

HPE OfficeConnect OC20 2x2 Dual Radio 802.11ac (RW) Access Point

Jeg har en HPE OfficeConnect OC20 2x2 Dual Radio 802.11ac (RW) Access Point liggense. Hvordan får jeg strøm til tingsten ?
I manualen står:

JZ074APower consumption
12.3W (PoE) or 10.1W (DC), maximum. Unit can be powered using a standards-compliant 802.3af Power over Ethernet switch or injector, or using an optional DC power adapter and localized power cord. See Options for power adapter ordering details.

Hvordan kan jeg få strøm via lan. Jeg har et simpelt lan hjemme med router - en simpel switch - accespoint.
Avatar billede wjens Guru
11. oktober 2018 - 17:00 #1
Du indskyder en poe-strømforsyning (eller køber en switch, hvor det er indbygget).
F.eks.: https://www.proshop.dk/Tilbehoer/TP-Link-PoE-Injector-Adapter/2208103

Netkablet skal være relativt nyt, der skal stå cat 5e eller cat 6 på kablet fra strømforsyningen til dit AP. Sæt det ved switchen, så slipper du for at have omformer m.v. ved AP.